Офіційні новини Kawasaki
All required fields
Надаючи ваші дані, ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності Kawasaki та засвідчуєте, що ознайомились та прийняли її.
Повністю контролювати навіть найпотужніший мотоцикл та отримувати від цього максимум задоволення. Технології Kawasaki мають на меті допомогти водіям реалізувати це просте та природне бажання.
Результат нашого провідного інженерного мистецтва, комплексних випробувань і постійної боротьби за поліпшення надійності, безпеки та експлуатаційних характеристик.
ABS (Anti-lock Brake System) ensures stable braking performance by preventing wheel lock during braking.
The Kawasaki-original monocoque aluminium frame is a hollow box-style structure that travels over the engine to achieve a slim chassis design, and uses the engine as a fixed member to ensure the ideal rigidity balance.
KIPASS (Kawasaki’s Intelligent Proximity Activation Start System) is a master key system that allows remote activation of the bike’s main switch and steering lock.
K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology) ABS is an advanced brake system that links the front and rear brakes for stable braking.
Kawasaki створили KIBS з метою врахування особливих характеристик керованості супербайків, щоб забезпечити високоефективне гальмування з мінімальним втручанням під час важкої спортивної їзди.Це перша гальмівна система масового виробництва, яка пов’язала ABS ECU (Електронний Блок Управління) і двигун ECU. На додаток до швидкості переднього та заднього коліс, KIBS контролює гідравлічний тиск передніх гальмівних супортів, положення дросельної заслінки, швидкість двигуна, зчеплення та позицію передачі.
The Tyre Pressure Monitoring System (TPMS) continuously monitors tyre air pressure while riding, adding to rider reassurance on long tours.
Задня підвіска з горизонтальною зворотною тягою поширює навантаження майже горизонтально, на відміну від традиційної задньої підвіски Uni-Trak, яка розподіляє навантаження вертикально.Оригінальна система підвіски Kawasaki знаходиться дуже близько до центру тяжіння мотоцикла, що сприяє хорошій централізації маси. В результаті водій отримує відмінний контроль над мотоциклом. Ще один плюс полягає в тому, що підвіска знаходиться далеко від гарячої вихлопної системи.
The Smart Regulator is a highly efficient regulator for small-displacement models, offering increased fuel economy by minimising power drain to the generator.
ERGO-FIT – це система, яка дає змогу водіям із різними фізичними даними відчувати себе єдиним цілим зі своїм мотоциклом.
Kawasaki’s original silver-mirror paint uses a layer of silver to create a highly reflective, glasslike metal appearance.
Cornering lights provide supplemental illumination when cornering, creating a wider illuminated path in the direction the bike is heading.
Починаючи з нашого першого мотоциклетного двигуна,виготовленого в 1950 р., компанія Кawasaki постійнозапроваджувала новітні технології для створення новихвисокоефективних двигунів.
Ми використовуємо файли cookie, щоб зробити наш веб-сайт максимально зручним та корисним для вас. Користуючись цим веб-сайтом, ви погоджуєтеся з нашою політикою захисту даних. Погоджуючись з цими умовами, ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.