Технології
Kawasaki

Повністю контролювати навіть найпотужніший мотоцикл та отримувати від цього максимум задоволення.
Технології Kawasaki мають на меті допомогти водіям реалізувати це просте та природне бажання.

Технологія керування шасі

Результат нашого провідного інженерного мистецтва, комплексних випробувань і постійної боротьби за поліпшення надійності, безпеки та експлуатаційних характеристик.

ABS

ABS (Anti-lock Brake System) ensures stable braking performance by preventing wheel lock during braking.

ЧИТАТИ ДАЛІ

Monocoque Frame

The Kawasaki-original monocoque aluminium frame is a hollow box-style structure that travels over the engine to achieve a slim chassis design, and uses the engine as a fixed member to ensure the ideal rigidity balance.

ЧИТАТИ ДАЛІ

KIPASS

KIPASS (Kawasaki’s Intelligent Proximity Activation Start System) is a master key system that allows remote activation of the bike’s main switch and steering lock.

ЧИТАТИ ДАЛІ

K-ACT ABS

K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology) ABS is an advanced brake system that links the front and rear brakes for stable braking.

ЧИТАТИ ДАЛІ

Інтелектуальна допоміжна антиблокувальна гальмівна система Kawasaki (KIBS)

Kawasaki створили KIBS з метою врахування особливих характеристик керованості супербайків, щоб забезпечити високоефективне гальмування з мінімальним втручанням під час важкої спортивної їзди.
Це перша гальмівна система масового виробництва, яка пов’язала ABS ECU (Електронний Блок Управління) і двигун ECU. На додаток до швидкості переднього та заднього коліс, KIBS контролює гідравлічний тиск передніх гальмівних супортів, положення дросельної заслінки, швидкість двигуна, зчеплення та позицію передачі. 

ЧИТАТИ ДАЛІ

Tyre Pressure Monitoring System

The Tyre Pressure Monitoring System (TPMS) continuously monitors tyre air pressure while riding, adding to rider reassurance on long tours.

ЧИТАТИ ДАЛІ

Задня підвіска з горизонтальною зворотною тягою

Задня підвіска з горизонтальною зворотною тягою поширює навантаження майже горизонтально, на відміну від традиційної задньої підвіски Uni-Trak, яка розподіляє навантаження вертикально.
Оригінальна система підвіски Kawasaki знаходиться дуже близько до центру тяжіння мотоцикла, що сприяє хорошій централізації маси. В результаті водій отримує відмінний контроль над мотоциклом. Ще один плюс полягає в тому, що підвіска знаходиться далеко від гарячої вихлопної системи. 

ЧИТАТИ ДАЛІ

Smart Regulator

The Smart Regulator is a highly efficient regulator for small-displacement models, offering increased fuel economy by minimising power drain to the generator.

ЧИТАТИ ДАЛІ

ERGO-FIT

ERGO-FIT – це система, яка дає змогу водіям із різними фізичними даними відчувати себе єдиним цілим зі своїм мотоциклом.

ЧИТАТИ ДАЛІ

Silver-Mirror Paint

Kawasaki’s original silver-mirror paint uses a layer of silver to create a highly reflective, glasslike metal appearance. 

ЧИТАТИ ДАЛІ

Cornering Lights

Cornering lights provide supplemental illumination when cornering, creating a wider illuminated path in the direction the bike is heading.

ЧИТАТИ ДАЛІ
БІЛЬШЕ CLOSE

Технологія керування двигуном

Починаючи з нашого першого мотоциклетного двигуна,
виготовленого в 1950 р., компанія Кawasaki постійно
запроваджувала новітні технології для створення нових
високоефективних двигунів.

БІЛЬШЕ CLOSE