Технології
Kawasaki Керування двигуном

Починаючи з нашого першого мотоциклетного двигуна, виготовленого в 1950 р., компанія Кawasaki постійно запроваджувала новітні технології для створення нових високоефективних двигунів.
Сьогодні в наших мотоциклах використовуються численні власні технології, які розроблялися та вдосконалювалися протягом нашої тривалої історії
 

Подвійні дросельні клапани

Технологія подвійного дросельного клапана була розроблена, щоби приручити реакцію двигуна, одночасно сприяючи продуктивності.
Спортивні мотоцикли останніх моделей використовують дросельні клапани великих діаметрів для збільшення потужності. Однак, великий діаметр заслінки приводить до різкого відгуку двигуна при відкритті газу, що ускладнює управління мотоциклом.
На моделях з подвійними дросельними клапанами є по два дросельні клапани на циліндр: на додаток до основних клапанів, які фізично пов'язані з ручкою газу і контролюються гонщиком, другий набір клапанів, відкривається і закривається ECU, точно регулює подачу повітря, щоб забезпечити природний, лінійний відгук.

Технологія подвійного дросельного клапана була розроблена, щоби приручити реакцію двигуна, одночасно сприяючи продуктивності.
Спортивні мотоцикли останніх моделей використовують дросельні клапани великих діаметрів для збільшення потужності. Однак, великий діаметр заслінки приводить до різкого відгуку двигуна при відкритті газу, що ускладнює управління мотоциклом.
На моделях з подвійними дросельними клапанами є по два дросельні клапани на циліндр: на додаток до основних клапанів, які фізично пов'язані з ручкою газу і контролюються гонщиком, другий набір клапанів, відкривається і закривається ECU, точно регулює подачу повітря, щоб забезпечити природний, лінійний відгук.