Технології
Kawasaki Керування двигуном

Починаючи з нашого першого мотоциклетного двигуна, виготовленого в 1950 р., компанія Кawasaki постійно запроваджувала новітні технології для створення нових високоефективних двигунів.
Сьогодні в наших мотоциклах використовуються численні власні технології, які розроблялися та вдосконалювалися протягом нашої тривалої історії
 

KCMF

Kawasaki Cornering Management Function
Функція забезпечення контролю на поворотах, що контролює параметри двигуна і шасі при проходженні поворотів.

Функція KCMF контролює параметри двигуна та шасі на всіх стадіях проходження повороту (вхід у поворот, вершина повороту та вихід із повороту), змінюючи гальмівну силу та потужність двигуна для забезпечення плавного переходу від прискорення до гальмування та навпаки і допомоги водію у виборі лінії проходження повороту.
 
Функція KCMF контролює такі системи Kawasaki (за наявності):
- антипробуксовочна система KTRC (включно з контролем буксування, ковзання та їзди на задньому колесі)
- система забезпечення максимального прискорення при старті з місця KLCM
- антиблокувальна гальмівна система KIBS (включно з контролем поздовжнього нахилу)
- система контролю гальмування двигуном