Технології
Kawasaki Керування двигуном

Починаючи з нашого першого мотоциклетного двигуна, виготовленого в 1950 р., компанія Кawasaki постійно запроваджувала новітні технології для створення нових високоефективних двигунів.
Сьогодні в наших мотоциклах використовуються численні власні технології, які розроблялися та вдосконалювалися протягом нашої тривалої історії
 

Режими потужності

Режими Потужності дозволяють обирати потрібні в кожній окремій ситуації потужність та поведінку дроселя.
В суперспорті Ninja ZX-10R є три режими: Full (повний), Low (низький, приблизно 60% від повної потужності) та Middle (середній), який знаходиться між ними. В режимі Middle характеристики мотоцикла змінюються залежно від обертів двигуна та положення дросельної заслінки.

Режими Потужності дозволяють обирати потрібні в кожній окремій ситуації потужність та поведінку дроселя.
В суперспорті Ninja ZX-10R є три режими: Full (повний), Low (низький, приблизно 60% від повної потужності) та Middle (середній), який знаходиться між ними. В режимі Middle характеристики мотоцикла змінюються залежно від обертів двигуна та положення дросельної заслінки.