Наша історія


SHOZO KAWASAKI.

1930

Все почалося в 1878 році на суднобудівній верфі. Завдяки Shozo Kawasaki (Шозо Кавасакі).

Сьогодні KAWASAKI HEAVY INDUSTRIES — велика світова інженерно-технічна компанія, яка працює на різних ринках і завжди залишається в центрі розробки ультрасучасних технологій.
 
Повномасштабне виробництво мотоциклів розпочалося понад п’ятдесят років тому. Наш перший двигун для мотоциклів був сконструйований на основі технічних ноу-хау, зібраних у процесі розробки та виробництва авіадвигунів.
Наш вихід на арену мотоіндустрії обумовлений постійним прагненням Kawasaki розробляти нові технології. За довгі роки ми випустили значну кількість нових моделей, які допомогли сформувати ринок, і в процесі створили немало легенд про витривалість, заснованих на швидкості та потужності наших машин. У 1996 р. ми випустили 10-мільйонний транспортний засіб, що засвідчило здатність Kawasaki задовольняти потреби широкого кола водіїв. Оскільки Kawasaki продовжує жити за принципом "Let the good times roll", то подолання наших чергових викликів, без сумніву, спровокує народження нових легенд.
 

KAWASAKI - це:

  • Аерокосмічна галузь
  • Суднобудування
  • Залізничний транспорт
  • Енергоустановки та об’єкти
  • Навколишнє середовище та вторинна переробка
  • Промислове обладнання
  • Інфраструктура
  • Дозвілля та силова техніка 

КОМПЕТЕНЦІЯ KAWASAKI

Kawasaki Heavy Industries, Ltd. (KHI) працює над розвитком транспортних систем 21-го століття і у своїй роботі використовує все розмаїття технологічних ноу-хау, накопичених за останні 100 років. Підрозділ суднобудування займає перше у світі місце серед виробників найбільших, найшвидших суден з постійним посиленням автоматизації. Одним із його незмінних прагнень є віднаходження способів підвищення ефективності виробництва та навігації суден з одночасною економією енергії. Наразі цей пошук увінчався розробкою газовозів для перевезення зрідженого природного газу (LNG), високошвидкісних суден та інших перспективних морських технологій.
Jetfoil, судно на підводних крилах із реактивним двигуном, яке рухається на водній поверхні з неймовірною швидкістю в 45 вузлів, стало одним із проектів, втілених в життя завдяки застосуванню авіаційних принципів. Компанія Kawasaki очолила японський суднобудівний консорціум, створений із метою побудови техно-суперлайнера. Це дивовижне нове судно за планом зможе перевозити приблизно 1 000 тонн вантажів і рухатися на крейсерській швидкості 50 вузлів.

/

Kawasaki постачає рухомий склад для всесвітньо відомого швидкісного експреса Shinkansen та інших потягів. Компанія займається розробкою потяга Shinkansen  нового покоління, максимальна швидкість руху якого складатиме 240 миль/год. Сфера компетенції Kawasaki виходить далеко за межі розробки та виробництва залізничного транспорту. Як постачальник комплексних послуг, Kawasaki забезпечує повне технічне обслуговування залізничних транспортних систем, від контролю за рухом поїздів до перевірки рухомого складу та ремонту.
 
У сфері авіації Kawasaki працює в широкому спектрі напрямків роботи як виробник корпусів і двигунів повітряних суден. Зараз компанія займається виробництвом гелікоптерів власної розробки MBB K117, а також компонентів для найновішого пасажирського літака Boeing 777. Kawasaki також є важливим учасником проекту розробки надзвукового транспорту Supersonic Transport (SST), літака, який пересуватиметься на висоті від 60 000 до 90 000 футів на швидкості 2,5 Маха і зможе перевозити від 200 до 300 пасажирів. Високошвидкісні транспортні технології Kawasaki виходять і за межі земної атмосфери. Нова мета - використання космосу та його ресурсів.

АЕРОНАВТИКА KAWASAKI

Kawasaki продовжує зміцнювати та розширювати свої можливості у сфері розробки і виготовлення двигунів для повітряних суден завдяки випуску вертолітних двигунів для Міністерства оборони та участі в спільних міжнародних проектах розробки та виготовлення турбовентиляторних двигунів для таких пасажирський літаків як V2500, RB211/Trent, PW4000 і CF34, а також допоміжних силових установок (APU) для повітряних суден.
Технологічні можливості компанії вдосконалюються також завдяки її участі в науково-дослідному проекті з розробки екологічно безпечного двигуна для малих повітряних суден.
 
Участь Kawasaki у космічних програмах розпочалася зі співпраці з Національним управлінням космічних досліджень (NASDA), тепер — Агентством аерокосмічних досліджень Японії (JAXA), над комплексом запуску ракети N, станцією акустичних випробувань та експериментальним геодезичним супутником.
 
З 1990-х компанія відповідає за розробку та виготовлення головних обтікачів, стикувальних головних обтікачів (PAF) та будівництво пускового комплексу для ракети H-II. Вона продовжує обслуговувати ракету H-IIA.
 
Окрім того, Kawasaki має досвід участі в таких проектах як розробка ракет-носіїв багаторазового використання для космічних апаратів, які в майбутньому займатимуться космічними перевезеннями. Серед інших напрямків, у яких компанія зіграла важливу роль, проекти з космічної робототехніки, зокрема японський експериментальний модуль для міжнародної космічної станції, експериментальних орбітальний човник HOPE-X та стикувальний механізм для експериментального-технічного супутника VII (ETS-VII). Наразі Kawasaki працює над розробкою стратосферної платформи і технологій для пілотованих космічних польотів, зокрема тих, що стосуються підготовки астронавтів.
 

Діяльність Kawasaki в галузі цивільного будівництва  та будівельної техніки допомагає створенню нових міст з мостами та багатоповерховими будинками. Успішне зведення Eurotunnel, масштабного проекту, який поєднує Англію та Францію, значною мірою зобов’язане двом тунелепрохідницьким машинам виробництва Kawasaki. Також компанія створила щитові машини — найбільші у світі, з діаметром понад 46 футів — для будівництва шосе через Токійську затоку.
Зведення мостів є ще однією з успішних сфер діяльності Kawasaki. Нещодавно компанія закінчила будівництво головної вежі Великого мосту протоки Акасі. Після завершення всіх робіт Akashi Kaikyo Bridge стане найдовшим у світі підвісним мостом.